Deklaracja dostępności

Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Pile zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Pile.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • dokumenty zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • nie wszystkie treści artykułów publikowane na stronie są dostępne cyfrowo,
  • nie wszystkie dokumenty udostępnione do pobrania są dostępne cyfrowo, digitalizacja tych dokumentów w formie dostępnej cyfrowo zostałaby wykonana w przypadku indywidualnych zapytań użytkowników; dokumenty te można otrzymać w formie dostępnej na życzenie, kontaktując się z dyrektorem jednostki.

Treści nieobjęte przepisami

Skany dokumentów pozyskane z zewnętrznych zasobów.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji: 27
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Dyrektora CWRKDiZ w Pile, Ewy Krupki-Zaręby — mejlowo dyrektor@cwrkdiz.pila.pl lub telefonicznie 67 307 00 04.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie, podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Pile - ul. Bydgoska 21, 64-920 Piła

Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Pile zlokalizowane jest w budynku Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile na drugim piętrze w pokojach 223-225, oraz 208a. Budynek ma jedno główne wejście. Wejście główne jest od ulicy Bydgoskiej. Drzwi główne z siłownikiem otwierają się na klatkę schodową, która prowadzi do korytarza głównego. Portiernia znajduje się po prawej stronie po wejściu do budynku wejściem głównym. Z klatki schodowej na wysoki parter prowadzą schody do góry oraz dla osób niepełnosprawnych jest dostępna platforma przyschodowa. Osoby niepełnosprawne mające problemy z samodzielnym poruszaniem się mogą liczyć na pomoc pracowników budynku. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 67-307-00-04. Po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą o konieczności obsługi klienta z niepełnosprawnością ruchową pracownik schodzi do klienta.

Budynek jest obiektem trzykondygnacyjnym (wysoki parter i dwa piętra). Korytarze są dostosowane do poruszania się osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, nie ma poręczy.

Toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku.

Nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących. W budynku są ścieżki naprowadzające dla osób niedowidzących.

Na każdą kondygnację prowadzą schody. Na schodach brak jest podjazdów dla wózków. Schody są wyposażone w poręcze.

Platformą przyschodową można dostać z się z wejścia głównego na wysoki parter. Następnie kierując się w prawą stronę, przy kolejnej klatce schodowej jest dostępna druga platforma prowadząca z parteru na piętro pierwsze i drugie

Brak wind.

Brak pochylni.

Do budynku można wejść z psem asystującym.

Przed budynkiem, przy ulicy Bydgoskiej, po drugiej stronie ulicy znajduje się parking z miejscami dla osób niepełnosprawnych. A przy budynku jest oznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak dostępności pętli indukcyjnych. W budynku w pomieszczeniu portierni obsługuje pracownik, który wychodzi do klienta.

Przed budynkiem, przy ulicy Bydgoskiej, po drugiej stronie ulicy znajduje się parking z miejscami dla osób niepełnosprawnych. A przy budynku jest oznaczone jedno miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Osoba niepełnosprawna ma prawo wstępu do budynku z psem asystującym.

Osoby deklarujące potrzebę skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego proszone są o zgłoszenie tego faktu korzystając z dostępnych środków komunikacji (e-mail: sekretariat@cwrkdiz.pila.pl; tel. 67 307 00 04). Zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, chęć skorzystania z takiej formy pomocy należy zgłosić co najmniej na 3 dni robocze przed zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Po dokonaniu zgłoszenia Centrum Wsparcia Rzemiosła, Kształcenia Dualnego i Zawodowego w Pile zapewni obsługę osoby komunikującej się językiem migowym, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym. Świadczona pomoc jest bezpłatna.